Kerio – support telefoniczny dostępny 24 godziny, 7 dni w tygodniu

SupportW ślad za wcześniejszą deklaracją, zgodnie z którą Kerio Technologies podnosi standard obsługi technicznej dla Partnerów i Klientów, od 1 czerwca 2013r. wprowadzony zostaje dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w systemie 24/7. Dotychczas pomoc techniczna przez telefon dostępna była 24 godziny na dobę od poniedziałku do piątku.

Wiele projektów IT, jak konserwacja czy migracja danych, musi być przeprowadzonych poza godzinami pracy firmy. Dzięki rozszerzeniu wsparcia telefonicznego na dni weekendowe, Klienci i Partnerzy zyskają możliwość szybkiego uzyskania pomocy bezpośrednio od producenta w przypadku pytań lub wystąpienia problemów. Wsparcie telefoniczne 24/7 dostępne jest wyłącznie w języku angielskim.

Aby wspierać Klientów podczas pierwszej instalacji i konfiguracji produktów, Kerio Technologies zapewnia bezpłatne wsparcie techniczne przez pierwsze 90 dni od momentu rejestracji rozwiązania. Dodatkowo za każdym razem wsparcie świadczone jest bezpłatnie w przypadku błędów lub wad produktu. W innych przypadkach Klienci mają możliwość skorzystania z odpłatnego wsparcia, rozliczanego w formie płatności za pojedynczy, rozwiązany incydent, jednak dla Klientów z ważnym SWM (Software Maintenance), pierwsze 2 zgłoszenia do supportu technicznego są bezpłatne (czytaj więcej na naszym blogu). Kolejne będą odpłatne, rozliczane za rozwiązany problem.

Oprócz wsparcia telefonicznego, istnieje także możliwość dodania zgłoszenia online na stronie http://www.kerio.com/support.

Dla wszystkich Klientów i Partnerów Kerio, którzy zakupili swoje produkty w kanale partnerskim Sun Capital i posiadają ważny SWM, wsparcie techniczne świadczone jest za pośrednictwem dedykowanego serwisu pomocy pod adresem http://pomoc.suncapital.pl

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, gorąco zapraszamy do kontaktu mailowego – suncapital[at]suncapital.pl