4 kwestie istotne przy wyborze dostawcy usług w chmurze

KerioLogoJeśli poważnie rozważasz rozszerzenie swojego portfolio o usługi w chmurze, dobrze trafiłeś! Kolejny krok to znalezienie odpowiedniego dostawcy. Wybranie odpowiedniego sprzedawcy technologii może nie być proste. Ostatecznie chodzi nie tylko o reputację Twojej firmy, ale przede wszystkim o dostarczeniu jak najlepszych usług swoim klientom.

Jakie są najważniejsze kwestie, które warto wziąć pod lupę wybierając dostawcę usług w chmurze? Producent oprogramowania Kerio wyróżnia cztery najważniejsze punkty, które należy rozważyć

1. Jakie usługi i produkty zawiera oferta?

Usługi i produkty z dobrą marżą wydają się fantastyczne, ale ważne jest, aby skupić się na usługach, które Cię interesują i pasują do potrzeb rynku. Warto zastanowić się czy chcemy dodać nowe usługi do dotychczasowych czy sprzedawać je osobno.

Przyjrzyj się zmianom cennika w ofercie producenta w ciągu ostatniego roku. Czy dostawca zmieniał ceny często, czy były one w miarę stabilne? Zmiany w cenach mogą wskazywać czy jest popyt na dane usługi oraz czy mogą one przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu.

2. O co chodzi ze wsparciem technicznym w usługach cloud?

Nie ma wątpliwości, że Twoi klienci oczekują supportu technicznego przy wdrożeniu oraz w razie problemów, jednak Ty też masz prawo do takiego wsparcia ze strony dostawcy. Czy producent ma odpowiedni system supportu, który wspiera Cię w pracy o każdej porze dnia?
Program Partnerski Kerio® oferuje wsparcie, z preferencyjnym traktowaniem najważniejszej grupy partnerów (oznacza to, że wysyłając zapytanie jest ono zawsze traktowane priorytetowo).

3. Jakie jest wsparcie marketingowe i sprzedażowe?

Czy dostawca oferuje wsparcie marketingowe i sprzedażowe, czy jesteśmy pozostawieni sami sobie? Warto upewnić się, że wsparcie jakie jest dostępne odpowiada naszym oczekiwaniom, zwracając uwagę na rzeczy takie jak: materiały marketingowe online, eBooki, bannery, pomoc w brandingu, wsparcie i szkolenia sprzedaży, i inne.

4. Czy istnieje możliwość kontaktu z innymi partnerami?

Komunikacja z innymi sprzedawcami usług w chmurze może pomóc Ci zwiększyć swoje możliwości. Możesz się uczyć od bardziej doświadczonych partnerów i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Solidne programy partnerskie to takie, które oferują sponsorowane wydarzenia czy fora wyłącznie dla partnerów, gdzie możesz rozwijać swoją wiedzę i kontaktować się z innymi resellerami.

Czy jesteś gotowy, aby odnieść sukces z programem partnerskim usług w chmurze?

Powyższe cztery kwestie pomogą Ci wybrać dobrego sprzedawcę, z którym warto współpracować. Oferta, której szukasz to nie tylko usługi świetnej jakości i korzystna marża, ale też program partnerski, który zawiera szkolenia i niezawodny support, co pozwoli na rozwój Twojego biznesu.

Dowiedz się więcej na temat Programu Partnerskiego Kerio, aby dowiedzieć się w jaki sposób budować swój biznes sprzedając wielokrotnie nagradzane rozwiązania producenta.

Przypominamy, że do końca kwietnia producent oprogramowania Kerio oferuje dodatkowe 10% zniżki na nowe projekty Kerio Cloud, o czym pisaliśmy tutaj.

Źródło: Kerio Blog