Kerio Operator dostępny w wersji 2.5
Kerio Operator 2.5 usprawnia rozmowy audio i wideo dla małych i średnich przedsiębiorstw
22 września 2016 Kerio Technologies zaprezentowało Kerio Operator 2.5 – ulepszone rozwiązanie z zakresu telefonii biznesowej VoIP dla małych i średnich przedsiębiorstw z nową aplikacją softphone, rozmowami wyższej jakości oraz połączeniem z MyKerio, czyli opartym na chmurze, dostępnym przez przeglądarkę narzędziu służącym do zarządzania, pozwalającym użytkownikom na monitorowanie i konfigurowanie wszystkich urządzeń Kerio na odległość.
„Dzięki użyciu najnowszej technologii VoIP jeszcze bardziej ułatwiliśmy wykonywanie i odbieranie połączeń głosowych oraz wideo”, powiedziała Heather Paunet, wiceszefowa Działu Produktów Kerio. ”Użytkownicy skorzystają z rozmów lepszej jakości dzięki nowemu Kerio Operator Softphone oraz parze nowych kodeków”.
Nowy Kerio Operator Softphone dla Windows, Mac i Linux umożliwia użytkownikom prowadzenie wideo rozmów, odsłuchiwanie i zarządzanie wiadomościami głosowymi oraz przekierowywanie telefonów bez względu na miejsce, w którym się znajdują, jedynie przy użyciu komputera.
Uruchomiono wsparcie dla bardzo elastycznego kodeka dźwiękowego Opus, który dopasowuje się do dostępnej przepustowości, a także dla kodeka wideo VP8, który zapewnia wysoką jakością rozmów zarówno pracownikom biurowym, jak i pracownikom zdalnym.
„Pomagamy małym i średnim przedsiębiorstwom komunikować się w inteligentniejszy sposób, pozwalając im na utrzymanie kontaktów z klientami i współpracownikami zawsze i wszędzie”, powiedział Mirek Kren, Prezes Kerio Technologies. „Naszym celem jest ujednolicenie i uproszczenie komunikacji oraz współpracy biznesowej czy to przez email, wiadomości, usługi głosowe, czy wideo”.
Dzięki integracji z MyKerio, opartym na chmurze webowym narzędziu zarządzania, Kerio Operator 2.5 ułatwia administrację wieloma systemami telefonicznymi, zapewniając skonsolidowane informacje systemowe, monitorowanie, powiadomienia i inne.
Nowa wersja wspiera automatyczną konfigurację dla telefonów Ubiquiti UniFi oraz większą liczbę modeli Grandstream oraz Snom.
Kerio Operator jest dostępny jako usługa głosowa w chmurze, hardware, software lub urządzenie wirtualne. Dostępna jest darmowa 30-dniowa wersja próbna Kerio Operator wraz z usługą wsparcia technicznego.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź http://www.kerio.com/operator.