Komunikacja jako klucz do świetnych relacji z klientami
Wybór technologii i rozwiązań z zakresu komunikacji ma bezpośredni wpływ na efektywność Twojego biznesu. Jeśli nigdy się nad tym nie zastanawiałeś, to powinieneś przeczytać ten artykuł.
Komunikacja w małych i średnich przedsiębiorstwach
Małe i rozwijające się biznesy mają przewagę nad resztą przedsiębiorców, ponieważ są bliżej swoich klientów, a co za tym idzie, lepiej rozumieją ich potrzeby. Zazwyczaj to właśnie małe i średnie firmy potrafią szybciej odpowiedzieć na zapotrzebowanie klienta, reagując na opinie rynku i dostosowując swoje podejście do kupującego. Warto wykorzystać te zalety i upewnić się, że pracujesz w oparciu o technologię, która sprawia, że Ty i Twój zespół jesteście szybcy i konkurencyjni.
Komunikuj się lepiej
Używanie oddzielnej poczty e-mail, komunikatorów i usług głosowych może powodować brak efektywności i chaos w pracy, dlatego tak ważne jest, aby wybrać dostawcę, który skupia się na zintegrowaniu wszystkich tych funkcji i możliwości. Dzięki zainstalowaniu właściwych rozwiązań spędzisz mniej czasu na zarządzaniu mailami lub kosztownymi rachunkami telefonicznymi, zyskując czas na efektywną komunikację i bardziej produktywną pracę.
Najważniejsze funkcje zwiększające produktywność:
- czat – komunikacja w czasie rzeczywistym ułatwiająca sprawdzenie dostępności osób z Twojej listy kontaktów;
- połączona skrzynka mailowa – rozwiązania zintegrowane z inteligentnymi aplikacjami mailowymi takimi jak Spark od Readdle na iOS, które pomagają zniwelować problemy związane z przeciążeniem skrzynki dzięki automatycznej klasyfikacji wiadomości przychodzących;
- aplikacje na pulpit – usprawniają komunikację dzięki dostępowi do maila, czatu, kalendarzy, zadań, notatek oraz kontaktów telefonicznych z poziomu Twojego komputera. Inicjuj rozmowy wideo, odsłuchuj wiadomości z poczty głosowej, przełączaj rozmowy i więcej dzięki aplikacjom na pulpit;
- wyższa jakość rozmów – rozwiązania, w których zastosowano niezwykle elastycznego kodeka dźwiękowego Opus dopasowującego się do dostępnej przepustowości pozwalają pracownikom biurowym i zdalnym cieszyć się rozmowami wysokiej jakości;
- scentralizowane zarządzanie dostępne przez przeglądarkę – zarządzanie instalacjami z jednego miejsca, w dowolnym czasie dzięki zintegrowanemu interfejsowi może pomóc zaoszczędzić dużo czasu.
Chcesz usprawnić komunikację pracowniczą i zwiększyć produktywność? Nie czekaj, skontaktuj się z Sun Capital, dystrybutorem produktów Kerio® dla małych i średnich firm.
Źródło