Licencjonowanie i usługa wsparcia BackupAssist

Ostatnio otrzymaliśmy kilka pytań związanych z modelem licencjonowania oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych  – BackupAssist. Postanowiłem zebrać najważniejsze z tych informacji w poniższym wpisie. Myślę, że może to okazać się przydatne dla osób, które nie miały wcześniej styczności z BackupAssist oraz dla obecnych klientów, choćby ze względu na możliwe oszczędności.

 

Przede wszystkim przed zakupem warto przetestować produkt, żeby upewnić się, że spełnia nasze oczekiwania (licencja trial jest ważna 30 dni). Wersja testowa jest w pełni funkcjonalna i zawiera wszystkie dodatki. Po zakupie licencji wystarczy podmienić klucz produktu i można kontynuować pracę w miejscu jej zakończenia bez żadnej przerwy.

Licencja przypisana jest do bazowego produktu BackupAssist, niezależnie od ilości rozszerzeń. Każdy add-on (z osobnym kluczem) jest dopisywany do odpowiedniej licencji bazowej i traktowany jako całość.

BackupCare to usługa zapewniająca wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji. Dotyczy ona tylko licencji bazowej. Produkty z grupy add-on są wspierane w ramach tej licencji bez dodatkowych opłat.
Ponadto, nie wszyscy użytkownicy BackupAssist są świadomi, że wykupując odnowienie BackupCare przed końcem okresu wsparcia można uzyskać aż 30% rabat od standardowej ceny.

Przy zakupie nowych licencji klient staje również przed wyborem opcji BackupCare. Standardowo producent przyznaje dla nowego zakupu darmowy, 3-miesięczny okres wsparcia. Zdecydowanie polecamy jednak zakup z rocznym lub 2-letnim wsparciem ze względu na dużą oszczędność w przyszłości.

Wszelkie dodatkowe pytania i sugestie prosimy zgłaszać do dystrybutora BackupAssist w Polsce.

Przypominamy również o premierze nowej wersji BackupAssist v7.