Otrzymaliśmy miano Sophos Preferred Support Partner

Sun Capital wyróżniony mianem Sophos Preferred Support Partner. Co to oznacza? oraz jak skorzystają na tym nasi klienci?

Z przyjemnością informujemy, że w zeszłym tygodniu otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie naszego statusu jako Sophos Preferred Support Partner.

W praktyce oznacza to, że możemy liczyć na dedykowaną linię wsparcia technicznego ze strony producenta. Dzięki temu, zgłaszane przez nas problemy techniczne naszych klientów traktowane są w sposób priorytetowy. W razie wątpliwości możemy skorzystać z bezpośredniej konsultacji z działem technicznym tworzonym przez Senior Inżynierów.

Dedykowana linia wsparcia, z której skorzystać mogą jedynie nieliczni partnerzy Sophosa, opiera się również na bezpośredniej współpracy z wyznaczonym menadżerem technicznym, który w trakcie odbywających się cyklicznie spotkań, pomaga nam osobiście rozwiązywać najtrudniejsze zagadnienia. Jest on dla nas również źródłem informacji w kontekście poznawania nowych produktów, czy też możliwości skorzystania z różnego rodzaju korzystnych dla naszych klientów ofert.

W jaki sposób udało nam się to osiągnąć?

Sophos Preferred Support – to wyróżnienie, przyznawane partnerom, którzy spełnili konkretne kryteria. Kluczowym warunkiem było osiągnięcie odpowiedniej wielkości sprzedaży. Umożliwiło to przyznanie nam najwyższego poziomu partnerstwa, czyli statusu platynowego (obowiązują 4 poziomy: autoryzowany, srebrny, złoty, platynowy). Platynowy status zobowiązuje nas również do odbywania cyklicznych szkoleń, które kończą się egzaminem potwierdzającym zdobytą wiedzę. Nasi inżynierowie oraz specjaliści ds. sprzedaży sprawdzani są pod kątem znajomości produktów, aktualnej oferty handlowej oraz funkcjonowania modelu biznesowego firmy Sophos.

Naszą wyjątkową pozycję w kontekście sprzedaży i implementacji rozwiązań firmy Sophos, zawdzięczamy prawie 20 latom współpracy które obfitowały w wiele różnego rodzaju projektów. Dzięki temu zdobyliśmy zaufanie zarówno producenta, jak i naszych klientów.

Jeśli poszukujesz zaawansowanych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, takich jak: urządzenia klasy UTM, access pointy, switche, oprogramowanie zabezpieczające skrzynki pocztową, antywirusy na stacje końcowe, serwery, urządzenia mobilne, narzędzie zapewniające kontrolę dostępu (ZTNA) – zgłoś się do nas a przedstawimy Ci odpowiednie rozwiązanie w korzystnej cenie!

 

Przypominamy o obowiązującej obecnie promocji na AV na stacje końcowe oraz serwery. Zachęcamy do skorzystania z oferty!