Switch and save! Zamień stare rozwiązanie na MailStore i uzyskaj 50% zniżki

MSlogo

Jest wiele powodów, aby wybrać serwer MailStore, dlatego postanowiliśmy przedstawić atrakcyjną ofertę tym klientom, którzy już używają rozwiązania do archiwizacji email innego producenta.

Oferujemy specjalną, jednorazową zniżkę w wysokości 50 %, dla tych klientów, którzy wybiorą nasz produkt  i zainstalują MailStore Server w miejscu poprzedniego rozwiązania.

Jakie korzyści przyniesie Ci przejście do Mailstore Server?
W przeciwieństwie do innych firm, MailStore specjalizuje się wyłącznie w rozwoju archiwizacji email.
Firma i jej pracownicy koncentrują całą energię na stałej poprawie i modernizacji rozwiązania MailStore.

  • Ponad 15.000 firm różnej wielkości, w zróżnicowanych sektorach polega na serwerze MailStore,
  • Zintegrowana technologia przechowywania dla dowolnej liczby użytkowników lub dowolnej ilości danych,
  • Dla praktycznie wszystkich systemów i metod archiwizacji poczty,
  • Szybki i łatwy dostęp dla użytkownika końcowego, nawet na urządzeniach, takich jak tablety i smartfony,
  • Niskie koszty, minimalne wymagania systemowe, intuicyjna obsługa,
  • Uniwersalna funkcja eksportu gwarantuje niezależność w długim okresie, nawet z serwera MailStore.

Wymagania:

  • Każda licencja na rozwiązanie do archiwizacji poczty od innej firmy upoważnia posiadacza licencji do zakupu rozwiązania MailStore na specjalnych warunkach (competitive upgrade).
  • Licencje backup’owe albo zintegrowane moduły archiwizacji (na przykład z serwerami poczty) nie kwalifikują się do uzyskania dodatkowego upustu.
  • Zakup serwera MailStore na specjalnych warunkach obejmuje maksymalnie jeden rok aktualizacji i wsparcia. Dodatkowy rok można nabyć po dokonaniu aktualizacji.
  • MailStore Server musi zostać zakupiony w tej samej liczbie użytkowników jak poprzednie rozwiązanie. Można jednak dokupić dodatkowe licencje po dokonaniu uaktualnienia.
  • Licencja i utrzymanie poprzedniego rozwiązania nie powinny wygasnąć dłużej niż sześć miesięcy temu.

Jak zamawiać?
Aby skorzystać z promocji, należy napisać do nas na adres: sprzedaz@suncapital.pl, dołączając kopię dowodu licencji lub zadzwonić +48 071 360-81-00. W odpowiedzi prześlemy Państwu wycenę.

W razie jakichkolwiek pytań, chętnie służymy pomocą.