Ulepszony portal obsługi klientów GFI Software dostępny już wkrótce
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, producent GFI Software™ ogłosił, że 3 grudnia 2018 roku uruchomi ulepszony portal obsługi klientów, który będzie łatwiejszy w użyciu, a także przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania i rozwiązywania zgłoszonych problemów.
Nowy portal obsługi klienta oferował będzie:
- bardziej intuicyjny interfejs klienta, służący do zgłaszania i zarządzania zgłoszeniami technicznymi,
- linię eskalacji dla pilnych zgłoszeń i klientów premium,
- dwustronną komunikację mailową z pracownikiem wsparcia technicznego,
- szybszy czas pierwszej odpowiedzi na zgłoszenie we wszystkich kanałach wsparcia,
- większą wydajność dzięki certyfikowanym pracownikom wsparcia znającym wszystkie produkty i pracującym we wszystkich strefach czasowych,
- dogłębną znajomość produktów dzięki ciągłym szkoleniom pracowników wsparcia,
- przyśpieszoną obsługę dla klientów premium i pilnych zgłoszeń,
- śledzenie postępów dotyczących zgłoszenia w czasie rzeczywistym,
- łatwiejszą możliwość oceny świadczonych usług.