KĄCIK MARKETINGOWY: EFEKTYWNY E-MAIL MARKETING

Jak zwiększyć ilość odpowiedzi na Twoją następną kampanię marketingową?

Narzędzia e-mail marketingu stały się coraz bardziej zaawansowane. Czy wciąż masz nad nimi kontrolę? Oto kilka wskazówek, o których warto pamiętać przy planowaniu i realizacji następnej kampanii:

  • Przefiltruj dane, aby utworzyć ukierunkowaną listę dystrybucyjną. Nieuniknione jest pomniejszenie listy odbiorców, ale nie ma sensu wysyłać e-maili do niewłaściwych osób, bo skutkuje to wzmożoną liczbą rezygnacji z subskrypcji. Nie odkładaj na później odświeżenia listy: usuwaj na bieżąco adresy, do których nie dotarła Twoja wiadomość.
  • Niech wiadomość będzie krótka i zwięzła. Ponumeruj i wypunktuj najważniejsze informacje, tak, by czytelnik mógł zrozumieć sens, nawet gdy ma czas tylko na pobieżne przeczytanie Twojej wiadomości.
  • Stałe informacje i treść są kluczowe. Narzędzia marketingowe pozwalają w prosty sposób tworzyć wiadomości, a dzięki wykorzystaniu szablonów umożliwiają zachowanie pewnego stałego układu. Upewnij się, że Twoje informacje są spójne i komponują się z wizerunkiem Twojej firmy.