Nowa wersja Kerio Operator 2.0.2 – 18.09.2012

Kerio Operator jest centralą VOIP PBX dla małych i średnich firm. Produkt charakteryzuje się łatwym w obsłudze interfejsem, zarówno dla użytkowników końcowych jak i administratorów. Kerio Operator jest oparta na technologii VoIP, ale także obsługuje standardowe interfejsy telekomunikacyjne PRI, EuroISDN oraz linie analogowe.

Wprowadzone zmiany w wersji 2.0.2

* Usunięcie błędu w obsłudze licencji NFR, która mogła zgłaszać informację o wygaśnięciu
* Niektóre powiadomienia e-mail zawierały nieprawidłowe dane typu data/godzina
* Poprawione działanie „Call parking”, które miało czasami problemy z niektórymi aparatami firmy SNOM gdzie wskazanie trzyznakowej pozycji powodowało błąd
* Poprawione działanie dla kolejki przychodzących rozmów i wybierania właściwego agenta do obsługi, a nie pierwszego przypisanego na stałe
* Zaktualizowano zachowanie przycisku „Kontakt z działem pomocy technicznej” na ekranie powitalnym konsoli administracyjnej produktu
* Naprawiono odtwarzanie wiadomości głosowych w Safari 5.1.5
* Naprawiono problem z aparatem Cisco 7961, na którym nie działał provisioning, jeżeli etykieta rozszerzenie była zbyt długa
* Usunięto błąd, który powodował blokowanie interfejsu ISDN/BRI w trakcie konfiguracji, przy aktywnym połączeniu.
Więcej informacji o Kerio Operator można znaleźć na stronie dystrybutora.