Ulepszony portal obsługi klientów GFI Software dostępny już wkrótce

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, producent GFI Software™ ogłosił, że 3 grudnia 2018 roku uruchomi ulepszony portal obsługi klientów, który będzie łatwiejszy w użyciu, a także przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania i rozwiązywania zgłoszonych problemów.

Nowy portal obsługi klienta oferował będzie:

  • bardziej intuicyjny interfejs klienta, służący do zgłaszania i zarządzania zgłoszeniami technicznymi,
  • linię eskalacji dla pilnych zgłoszeń i klientów premium,
  • dwustronną komunikację mailową z pracownikiem wsparcia technicznego,
  • szybszy czas pierwszej odpowiedzi na zgłoszenie we wszystkich kanałach wsparcia,
  • większą wydajność dzięki certyfikowanym pracownikom wsparcia znającym wszystkie produkty i pracującym we wszystkich strefach czasowych,
  • dogłębną znajomość produktów dzięki ciągłym szkoleniom pracowników wsparcia,
  • przyśpieszoną obsługę dla klientów premium i pilnych zgłoszeń,
  • śledzenie postępów dotyczących zgłoszenia w czasie rzeczywistym,
  • łatwiejszą możliwość oceny świadczonych usług.