BackupAssist koniec wsparcia dla wersji v8 produktu

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia (22.12.2017r.) producent oprogramowania do tworzenia kopii zapasowej – BackupAssist kończy wsparcie dla tego produktu w wersji 8 (software EOL), co oznacza całkowite wstrzymanie aktualizacji oprogramowania, prac nad wszelkiego rodzaju poprawkami oraz technicznym wsparciem. Oznacza to również wstrzymanie dezaktywacji tej wersji, koniecznej podczas zmiany sprzętu i przenoszenia oprogramowania na nowe urządzenie.

Co należy zrobić aby podnieść wersję BackupAssist na wyższą?

Jeśli posiadacie aktywny BackupCare, macie możliwość pobrania ostatniej wersji BackupAssist i korzystania z niej od razu.
Jeśli Wasz BackupCare wygasł, należy dokonać jego odnowienia kontaktując się z nami lub swoim sprzedawcą.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.

Spodobało Ci się? Udostępnij.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone