BackupAssist 365, czyli lokalna kopia danych z chmury

BackupAssist 365 to aplikacja do tworzenia kopii zapasowych, która pozwala zachować lokalne kopie przechowywanych w chmurze danych. Dzięki temu dane, a zwłaszcza duże ich ilości, mogą być przywrócone natychmiastowo bez zakłóceń działalności.
W przypadku skrzynek pocztowych pobierane są wszystkie kontakty, spotkania, wpisy do dziennika, wiadomości e-mail i załączniki do wiadomości e-mail. Możesz pobierać elementy w oparciu o ramy czasowe określone podczas tworzenia zadania kopii zapasowej. W przypadku przechowywania w chmurze możesz wybrać pliki i foldery, których kopie zapasowe chcesz utworzyć.

Rozwiązanie z pewnością znajdzie zastosowanie dla tych, którzy potrzebują dostępu do danych z chwilą utracenia połączenia internetowego lub braku dostępu do serwisu chmurowego, w którym ich dane się znajdują.

BackupAssist 365 umożliwia:
– tworzenie lokalnej kopii zapasowej dla danych znajdujących Google Drive, Dropbox, OneDrive, SFTP lub WebDAV
– backupu skrzynek pocztowych Microsoft Office 365, Rackspace, Exchange, Gmail, Outlook lub z serwerów IMAP
– przygotowanie kopii zapasowych skrzynek pocztowych zgodnie z harmonogramem (kopie codzienne, tygodniowe, miesięczne)

BackupAssist 365 jest licencjonowany per użytkownik, roczny koszt licencji dla 1 użytkownika, to tylko 10,2 Euro!

Wymagania sprzętowe BackupAssist nie są wygórowane – oprogramowanie działa na dowolnym komputerze z systemem Winows7 lub wyższym.

Spodobało Ci się? Udostępnij.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone