UWAGA, z dniem 1 maja Kerio Technologies wprowadza ważną zmianę dotyczącą wsparcia technicznego

W związku z zaplanowaną zmianą KERIO informujemy że Sun Capital sp. z o.o w dalszym ciągu świadczy bezpłatne wsparcie techniczne w ramach naszego kanału dystrybucyjnego i aktualnych licencji klienckich rozwiązań KERIO.

Nasza pomoc techniczna rozwiązań KERIO  

 

 

Dzisiaj (niestety przypadkiem) dowiedziałem się o zaplanowanych na o1.05.2012 zmianach w systemie pomocy technicznej Kerio Technologies.

Uważamy że jest to istotna zmiana dla klientów i partnerów Kerio, dlatego publikujemy tą informację.

Z początkiem maja Kerio Technologies wprowadza płatną pomoc techniczną świadczoną bezpośrednio przez system zgłoszeń telefoniczny oraz serwis do tego dedykowany http://support.kerio.com/.


Publikujemy przetłumaczoną treść dokumentu dostępnego na stronie partnerskiej Kerio:

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wsparcie techniczne w Kerio zawsze było bezpłatne. Dlaczego to się zmieniło?

Tylko nieznaczna część naszych klientów, korzysta ze wsparcia technicznego. Wraz z rosnącą liczbą klientów musimy inwestować w infrastrukturę naszego wsparcia i nie chcemy żeby koszty te przełożyły się na wzrost cen naszych rozwiązań. W przyszłości pozwoli to ulepszyć wsparcie techniczne poprzez wprowadzenie dodatkowych rozwiązań jak na przykład rozszerzenie godzin wsparcia technicznego.

Na czym polega Paid Support?

Wsparcie techniczne będzie płatne za dany zgłoszony incydent. Zgłoszenie problemu poprzez rozmowę telefoniczną lub formularz pomocy technicznej Kerio (także przez email*) będzie rozliczone przy rozwiązaniu problemu i zamknięciu zgłoszenia.

Czy jest jakieś wsparcie bezpłatne przedsprzedażowe?

Wsparcie „pre-sales”  oraz dla zarejestrowanych licencji Trial pozostaje bezpłatne i będzie dostępne do 90 dni po zakupie i zarejestrowaniu licencji.

Czy zgłoszenia dotyczące błędów będą płatne?

Oczywiście każde wsparcie techniczne wynikające z usterek produktów będzie bezpłatne ,w tym także RMA.

Jaki jest limit zgłoszeń w ramach bezpłatnego wsparcia instalacyjnego (90 dni*)?

Nie ma żadnego limitu w okresie korzystania z tej usługi.

Czy klienci płacili poprzednio za wsparcie techniczne z powodu zakupu Software Maintenance!

Software Maintenance upoważnia użytkownika licencji do darmowej modernizacji i aktualizacji produktów Kerio. Natomiast wsparcie techniczne nigdy nie było częścią Software Maintenance. Była to bezpłatna usługa dla klientów posiadających  ważny Software Maintenenance. Od tej pory klienci  mający Software Maintence będą także płacić za wsparcie techniczne u producenta.

Czy ważny Software Maintenance w dalszym ciągu będzie wymagany w celu uzyskania wsparcia technicznego od Kerio?

Tak. Wiele kwestii dotyczących problemów  rozwiązywanych jest przez aktualizację ostatniej wersji , która jest tylko możliwa dzięki ważnemu Software Maintenence.

Jaka jest cena?

Ceny za jedno zgłoszenie:  80 USD/ 65 EUR/1500 CZK/80 AUD .

Jakie metody płatności będą dostępne?

Płatności są możliwe tylko w przypadku posiadania przez klienta karty. Karty, którymi można zapłacić to: Visa Debit/ Credit , MasterCard oraz American Express.

Kiedy karta kredytowa będzie obciążona płatnością ?

Karta zostanie obciążona płatnością dopiero po rozwiązaniu problemu i zamknięciu zgłoszenia

Czy Kerio rozważa przedsprzedaż zgłoszeń wsparcia technicznego?

W chwili obecnej nie.

Czy Kerio rozważa sprzedaż rocznego abonamentu dla usługi wsparcia technicznego?

W chwili obecnej nie.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 *dodane przez autora artykułu